U sklopu projekta „I ja imam svoje ja- Pravo djece na integraciju i aktivno sudjelovanje u društvenoj zajednici“, financiranog od strane Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, Udruga „Mali princ“, 16.05. održala je i četvrtu edukativnu radionicu za djecu. Sudjelovala su djeca 2.b razreda Osnovne škole Đure Deželića. 

Uz puno međusobne suradnje djece, na njima prilagođen način, zabavan i ujedno edukativan, postignut je cilj ove radionice, poboljšati informiranost djece o njihovim pravima i integraciji, te omogućiti djeci izražavanje vlastitog mišljenja. Na ovoj edukativnoj radionici sudjelovalo je dvanaestero djece, te je uz njihovu suradnju ova radionica provedena uspješno.

 

Nakon kratkog predstavljanja, radionicu smo započeli edukativnom igom. Cilj igre bio je kroz razgovor navesti djecu da sami kažu koja dječja prava znaju, što znače, te ih naučiti da ta prava vrijede za svu djecu. Nakon uvodne igre razgovarali smo o različitostima, o tome kako nismo svi isti i kako je svatko poseban na svoj način. Više smo se osvrnuli i porazgovarali o intelektualnim teškoćama. Djeca su aktivno sudjelovala u razgovoru, postavljala pitanja, davali komentare i izražavali vlastito mišljenje. Spomenuli smo da se 16. svibnja obilježava Nacionalni dan osoba s intelektualnim teškoćama. Kroz razgovor smo dosli do zaključka kako nismo svi isti, niti izgledom, niti karakterno i da jedni druge takvima trebamo prihvatiti. Na kraju prvog djela radionice svi zajedno smo otpjevali pjesmicu “Različitost je fora”, u kojoj smo ujedinili sve što smo naučili na radionici i to im se jako svidjelo.

Drugi dio radionice započeli smo s kreativnim djelom. Na kreativnom djelu djeca su od šarenih papira izrađivali ili izrezivali brodiće koje su zatim ukrasili i na njih napisali poruke za djecu i osobe s intelektualnim teškoćama. Brodiće smo lijepili na plavi hamer papir koji je predstavljao more, more dobrih želja i pozitivnih poruka.

Zajedno smo došli do zaključka da je svatko od nas po nečemu drugačiji, da su različitosti fora, da nam različitost ne smeta da s nekim budemo prijatelj, te da bez obzira na različitost svi imamo jednaka prava. Djeca su pozitivno reagirala na ovu edukativnu radionicu navodeći kako im se svidjela, ali kao neke od najboljih djelova izdvojili su izrađivanje i ukrašavanje brodića, te pjevanje pjesmice.

  

 

Zahvaljujem djeci koja su prisustvovala radionici, njihovim osmjesima, dobrom raspoloženju, što su aktivno sudjelovali u radionici, iznosili svoja mišljenja, postavljali pitanja, pjevali pjesmicu, izrađivali i ukrašavali brodiće i naravno naučili nešto novo.