Edukacijom do kvalitetnih socijalnih usluga naziv je projekta u sklopu kojega je uspješno provedena edukacija ''Strateški okvir za razvoj socijalnih usluga u zajednici'', financirana od strane Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, na kojoj su sudjelovali stručnjaci, predstavnici ustanova s našeg lokalnog područja koji su uključeni u neki od oblika pružanja pomoći djeci s teškoćama i osobama s invaliditetom. Edukaciju je provodila konzultantica za javni i neprofitni sektor, gospođa Nataša Škrbić.

 

Edukaciji su psisustvovali predstavnici grada Ivanić-Grada, lokalnih općina Križa i Kloštar Ivanića, Centra za socijalnu skrb, Crvenog križa, osnovnih i srednjih škola s lokalnog područja, predstavnici Udruge CeDePe koja je registrirani pružatelj socijalnih usluga u mreži, kao i predsjedništvo i zaposlenici Udruge djece roditelja i osoba s invaliditetom ''Mali princ''.Edukacija je od samoga početka provođena uz vrlo intraktivnu atmosferu uz sudjelovanje svih sudionika. Za početak predstavljeni su strateški i normativni okviri za razvoj socijalnih usluga kao i koncept socijalnih usluga u Republici Hrvatskoj.
 

U natavku se pažnja posvetila samoj mreži socijalnih usluga i njihovim definicijama, uz što smo se osvrnuli i na trendove u svijetu u konceptu socijalnih usluga. Kako bismo postigli što bolje razumijevanje samih socijalnih usluga, voditeljica edukacije posvetila je vrijeme objašnjavanju podjele socijalnih usluga, vrstama socijalnih usluga kao i o njihovim nedostacima ili preprekama na koje Udruga može naići prilikom procesa priključivanja mreži pružatelja socijalnih usluga.

Ipak jedna od važnijih informacija je bio popis ostalih usluga za koje statistike navode, a sudionici smatraju kako nedostaju na području naše lokalne zajednice, u sklopu čega je pokrenuta rasprava o prijedlozima novijih inicijativa za koje bi, prema mišljenju stručnjaka, bilo od iuzetne važnosti i koristi da se počnu pružati na području naše lokalne zajednice. 

Drugi dio edukacije bio je usmjeren na interakciju i iznošenje stavova svakog sudionik koji je bio predstavnik svoje ustanove,  u svrhu pribavljanja podataka kao što su statistički rezultati o broju osoba  invaliditetom u našoj lokalnoj zajednici kao i podaci o tome koje bi usluge bile najpotrebnije jer trenutno iz nekog razloga nisu pokrivene ili omogućene na području naše lokalne zajednice.
 

Od prudvjeta koji su određeni prije ulaska u mrežu pružatelja socijalnih usluga važno je spomenuti Pravilnik o minimalnim uvjetima, koji propisuje detaljno minimalne uvjete koji se moraju zadovoljiti s obzirom koje usluge se želi pružati, prije ulaska u mrežu, no još je uvijek naglasak više na inputima (kadar, oprema, prostor), a ne na ishodima za korisnike. Međutim postoji 17 standarda kvalitete koji su podijeljeni u 4 grupe, gdje je svaki od standarda opisan i pojašnjen na što se točno odnosi. Ova edukacija je bila medijski popraćena od strane Obiteljskog radia Ivanić, a  provedena je u ugodnoj i edukativnoj atmosferi.