Udruga ,,Mali princ'', u sklopu projekta ''Ringišpil-prihvaćanje različitosti kroz učenje i igru'', financiranog od Ministarstva znanosti i obrazovanja, završila je s provedbom edukativnih radionica za učenike Osnovne škole Stjepana Basaričeka, čija je svrha bila djelovanje na razvijanju empatije i prihvaćanja različitosti kod djece još od najranije dobi. Na djeci prilagođen način održane su radionice koje su na zabavan, a ujedno i edukativan način, kod djece potaknule opće ljudske vrijednosti, znanja i vještine te su naučili kako pridonijeti kvaliteti svog života i života drugih ljudi u svojoj zajednici.

 Udruga ,,Mali princ'', u sklopu projekta ''Ringišpil-prihvaćanje različitosti kroz učenje i igru'', financiranog od Ministarstva znanosti i obrazovanja, završila je s provedbom edukativnih radionica za učenike Osnovne škole Stjepana Basaričeka, čija je svrha bila djelovanje na razvijanju empatije i prihvaćanja različitosti kod djece još od najranije dobi. Na djeci prilagođen način održane su radionice koje su na zabavan, a ujedno i edukativan način, kod djece potaknule opće ljudske vrijednosti, znanja i vještine te su naučili kako pridonijeti kvaliteti svog života i života drugih ljudi u svojoj zajednici.

Kao jedan poseban grupni zadatak, učenici su sudjelovali u osmišljanju završetka izmišljene bajke, koja im je predstavljena igrokazom od strane voditeljica radionice, o kraljeviću ''Malom princu'' i tužnom, usamljenom dječaku koji zbog teškoća s hodanjem, nije bio u mogućnosti sudjelovati brzim i aktivnim igrama svojih prijatelja te se zbog toga osjećao odbačeno i nevoljeno. U ulozi ''počasnih pomagača - prinčeva i princeza'' kraljevića ''Malog princa'', učenici su kroz crtanje i pisanje pokazali maštovitost u odgovorima što bi sve mogli učiniti kako bi se tužni dječak osjećao prihvaćeno, uvaženo i kako bi ga mogli uključiti u svoju igru na način da ju prilagode uzevši u obzir to da dječak ima teškoće s hodanjem.

Trudom uloženim u pristup ovom zadatku učenici su pokazali empatiju i senzibilnost prema svojim vršnjacima s teškoćama u razvoju, gdje su pokazali kako nemaju predrasuda i kako razumiju da i dijete s teškoćama u razvoju ima jednake osnovne potrebe za ljubavlju, osjećajem sigurnosti, prijateljstvima, obitelji i prihvaćanjem kao i oni sami.

            

Kao ''počasni pomagači'' koji su uspješno ostvarili cilj, te razveselili malog tužnog dječaka, sa veseljem su izradili i ukrasili svoje šarene krune i naučili kako malim postupcima mogu puno pomoći drugima oko sebe i kako malim koracima mijenjaju svijet koji ih okružuje

. U nastavnom dijelu radionice učenici su naučili pjesmicu ''Razlike su fora'' koju smo zajedno otpjevali i uglazbili sa nekoliko različitih instrumenata kojima su učenici svirali. Uz mnogo zabave, interakcije i edukativnih aktivnosti prilagođenih djeci uspjeli smo postići poticanje njihovog razmišljanja o teškoća kod djece s teškoćama u razvoju koji su njihovi vršnjaci, te u kolikoj mjeri im oni sami mogu pomoći prilikom njihovog razvoja, odrastanja i prilagodbe u odgojno-obrazovne ustanove.

Učenici su istaknuli kako im se sve jako svidjelo, da im je bilo zabavno i lijepo. Naveli su kako su im se svidjele ''tete'' voditeljice, ukrašavanje kruna, odlična poučna pjesmica i Zdravoljupci koje su dobili na poklon na kraju radionica. Za prijedlog navode kako bi voljeli više ovakvih radionica kako bi mogli učiti kroz zabavu i igru što ih se zaista dojmilo tijekom ove radionice. 

Edukativna radionica s učenicima iz Osnovne škole Stjepana Basaričeka provedena je u razigranoj, edukativnoj i zabavnoj atmosferi. Kod učenika smo  potaknuli  razvijanje općih ljudskih vrijednosti, znanja i vještina, te su naučili kako pridonijeti poboljšanju kvalitete vlastitog i života ljudi oko sebe, posebno svojih vršnjaka s teškoćama u razvoju kojima je njihova pomoć ponekad zaista potrebna kako bi se osjećali kao dio društva i zajednice. Sa veseljem iščekujemo buduće edukativne radionice i druženja provedena u učenju i igri.