async defer crossorigin="anonymous"

U srijedu, 19.11.2014., s početkom u 17:30 sati u prostoru Udruge održan je prvi sastanak pomoćnika u nastavi, roditelja učenika s teškoćama u razvoju te voditeljice projekta „Pomoćnik u nastavi – podrška integraciji učenika s teškoćama u razvoju“.

Podsjetimo, financijskom podrškom Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta omogućili smo pomoćnike u nastavi za troje učenika s teškoćama u razvoju koji pohađaju redovne osnovne škole na lokalnom području.

Onaj prvi dio, upoznavanje pomoćnika u nastavi s učenicima i njihovim roditeljima, uspješno smo odradili te su pomoćnici u nastavi već dio školske svakodnevice naših učenika. No, trebalo je riješiti one ozbiljne stvari, dogovoriti tko, što i kako, porazgovarati o ulozi pomoćnika u nastavi i ulozi roditelja u projektu, osvrnuti se na mnoštvo dokumentacije kojom ćemo pratiti uspješnost provedbe projekta… Taj veliki dio posla uspješno smo odradili na sastanku. Atmosfera je zaista bila radna! Započeli smo razmjenom iskustva, kako onih pozitivnih tako i negativnih. Da bi naši roditelji i njihova djeca bili ovdje gdje su sada bilo je potrebno mnogo truda, dobre volje, odricanja i nade u bolje sutra. Ovim projektom učenicima s teškoćama u razvoju ostvarila se želja da kraj sebe imaju nekoga tko će biti uz njih kada im je pomoć u školi najviše potrebna, s kim će dijeliti svoju školsku klupu i školske brige. Kako bi oni sami rekli, „Da ne mora više sa mnom biti mama!“. Učenici su zadovoljni jer svatko ima svog pomoćnika, ne moraju ga „dijeliti“ s drugim učenicima, dakle pomoćnik je tu isključivo za njih. Kako sve tri majke ostvaruju pravo na status roditelja njegovatelja, u dogovoru s Centrom za socijalnu skrb, Udrugom i školom, prisutne su u prostorijama škole te svom djetetu pružaju uslugu njege s obzirom na njegove specifične potrebe za što pomoćnici u nastavi nisu osposobljeni.

Kako bismo pratili uspješnost provedbe projekta tu su razna mjesečna, polugodišnja i godišnja izvješća, samoprocjene, komunikacijske bilježnice, evidencije…pomoću kojih ćemo dobiti cjelokupnu sliku o važnosti pružanja ovog oblika podrške.

Pomoćnici u nastavi za svoj će rad dobivati naknadu koja ovisi o broju direktnih sati rada s učenikom s teškoćama u razvoju.

Sastanak smo završili anegdotama pomoćnika u nastavi iz dosadašnjeg rada s učenicima te željom da jednom mjesečno održimo ovakav, s jedne strane ozbiljan, a s druge strane opuštajući sastanak koji nam pomaže da nedoumice, pitanja, dobre i loše strane podijelimo s drugima te zajednički nađemo rješenje za sve eventualne probleme.