async defer crossorigin="anonymous"

SlikaPočetkom listopada Udruga "Mali princ" intenzivirala je suradnju s Ivanić-Gradom na uklanjanju arhitektonskih barijera. Izmjenom gradske vlasti, naši su predstavnici inicirali sastanak s dogradonačelnikom Grada Ivanić-Grada, Krešimirom Malecom, kako bi ga upoznali s dosadašnjim radom Udruge na rješavanju mnogobrojne problematike arhitektonskih barijera u gradu, te ga pozvali na zajedničku suradnju na rješavanju iste.

U listopadu ove godine, održan je u tu svrhu sastanak predsjednika naše Udruge, Dubravka Pavkovića i dogradonačelnika, Krešimira Maleca gdje je dogradonačelniku prezentiran dosadašnji rad Udruge i rezultati koji su postignuti na području uklanjanja arhitektonskih barijera i uređenja parkirališnih mjesta za osobe s invaliditetom.

Udruga je ovu aktivnost započela 2007. godine pod nazivom "Mobilnost i arhitektonske barijere" i od tada kontinuirano surađuje s Gradom Ivanić-Gradom na upuštanju nogostupa, prilagodbi pješačkih prijelaza i parkirališnih mjesta za osobe s invaliditetom u našem gradu. U vrijeme rekonstrukcija gradskih ulica naši su predstavnici redovito bili na terenu, te obavještavali komunalnog redara o svim nepravilnostima na koje su naišli, a gdje se u praksi nije primjenjivao Pravilnik o osiguranju pristupačnosti građevina osobama s invaliditetom i smanjene pokretljivosti. Dubravko Pavković istaknuo je da smo jedina udruga na širem lokalnom području koja se aktivno bavi rješavanjem ove problematike, te da je naš rad od strane Grada Ivanić-Grada još uvijek nedovoljno prepoznat.

Dogradonačenik, Krešimir Malec Udruzi je spremno ponudio svoju suradnju što je rezultiralo još jednim sastankom, ovaj puta u prostoru Udruge "Mali princ". Predstavnici Udruge (voditelj aktivnosti "Mobilnost i arhitektonske barijere" , Čedomir Kušar i voditeljica stručne službe, Danijela Fijala) ugostili su dogradonačelnika, Krešimira Maleca i komunalnog redara, Tomislava Abramovića, te im predstavili konkretnu problematiku s kojom se Udruga susreće i dali prijedloge koja bi raskršća i parkirališna mjesta trebalo sanirati i prilagoditi osobama s invaliditetom.

{mosimage}Voditelj aktivnosti "Mobilnost i arhitektonske barijere", Čedomir Kušar izrazio je žaljenje što je i nakon niza sastanaka koje su ove i prošle godine održani s komunalnim redarom na temu uklanjanja postojećih barijera situacija ostala nepromijenjena, a niknule su i nove barijere. Dao je primjer parkirališnih mjesta za osobe s invaliditetom ispred parka S.Posezija u centru grada i na željezničkom kolodvoru koja su prilikom posljednjih rekontrukcija ostala nepropisno označena i time opet nepristupačna osobama s invaliditetom. Problem kretanju osoba s invaliditetom predstavljaju i šahte koje su na nogostupnu ostale podignute u Vuličevoj ulici. Ulica S.Majdeka gdje se nalazi naša Udruga nema uređen nogostup i pješački prijelaz čime se otežava dolazak naših članova do Udruge, te se njih kao i ostale pješake dovodi u opasnost prilikom prelaska ceste na opasnom zavoju prema Žutici. Kao problematiku koja se provlači godinama naveo je nepostojanje lifta u Domu zdravlja koji je nužno potreban ne samo osobama s invaliditetom nego i svim starijim i nemoćnim osobama koje se ne mogu popeti na kat kako bi obavile zubara, ginekologa ili druge preglede koji se obavljaju na katu. Kao zdravstvena ustanova u kojoj je svakodnevan protok bolesnih i nemoćnih građana lift bi trebao biti prioritet u radu na uklanjanju arhitektonskih barijera i osiguranju mobilnosti građana.

Dogradonačelnik, Krešimir Malec istaknuo je kako Grad Ivanić-Grad želi da mu Udruga bude partner na rješavanju problematike mobilnosti i arhitektonskih barijera, te je pozvao Udrugu da postavi prioritetna područja uklanjanja arhitektonskih barijera kako bi ih Grad mogao uvrstiti u svoj godišnji proračun za 2010. godinu, te sukladno tome raditi na njihovu uklanjanju prema zajednički izrađenom planu i strategiji.

Po završetku sastanka, dogradonačelnik, komunalni redar i voditelj aktivnosti "Mobilnosti i barijere" uputili su se na teren, u ophodnju ulica grada Ivanić-Grada kako bi snimili zatečeno stanje te dogovorili okvirni plan zajedničkog djelovanja.

Zahvaljujemo se dogradonačelniku, Krešimiru Malecu i komunalnom redaru, Tomislavu Abramoviću na njihovoj svesrdnoj podršci, te se nadamo nastavku zajedničke i uspješne suradnje!