Slika Kao što smo već pisali, Udruga roditelja djece i osoba s invaliditetom "Mali princ" uključila se u ENGAGE kampanju - kampanju podizanja svijesti o potrebi štednje energije i korištenja obnovljivih izvora energije. Osim "Malog princa" u kampanju se uključila i nekolicina drugih udruga s lokalnog područja o čemu je objavljen tekst na web stranici www.citiesengge.eu.

Donosimo prijevod teksta sa službenih stranica Grada Ivanić Grada.

Lokalne udruge "misle zeleno za bolje sutra" u Ivanić Gradu

Europska ENGAGE kampanja sve je popularnija u našem gradu. Građani, udruge, klubovi, sekcije. Svi imaju mogućnost sudjelovati. Uključite se donošenjem odluke da ćete promišljeno trošiti energiju. Ovaj popularan trend u Ivanić-Gradu popratile su i službene stranice kampanje. Mi donosimo prijevod teksta.

Najuspješniji ENGAGE mjesec u Ivanić-Gradu 2011. je lipanj. U samo jednom danu 11. 06. 2011., na Obrtničkom sajmu prikupljeno je oko 80 izjava.
U Ivanić-Gradu djeluje preko 70 udruga iz područja kulture, sporta, mode, zaštite baštine, prava životinja, humanitarnih i drugih udruga. Ove Udruge promoviraju Ivanić-Grad diljem Europe, zato smo ih odlučili upoznati sa svim europskim kampanjama i projektima koje provodimo.

Ljubitelji vrtova Perunika imaju holistički pristup očuvanju energije. "Da znam da imam još samo jedan dan u životu posadio bih drvo", istaknuo je Predsjednik Udruge Zlatko Bublić.

Obvezali su se i dečki aeromodelari. Svoje avione rade u privatnim garažama u svim vremenskim uvjetima i odrekli su se korištenja klima uređaja.

Dosad najmlađi štediše energije su djeca iz Udruge "Mali princ" Nisu se oduševili idejom da smanje gledanje crtića. U zamjenu su ponudili da će spavanjem štedjeti energiju tijela. Nakon kratke razmjene argumenata zaključili smo da uz kraće gledanje televizije, ostaje više vremena za igranje s prijateljima na otvorenom.


Grad Ivanić-Grad ovom strategijom dokazuje ostvarivanje ciljeva navedenih u Sporazumu gradonačelnika.