Mali princ

Naš član Nikola sudjelovao je u Ljetnom kampu osoba s invaliditetom u organizaciji Hrvatskog saveza udruga tjelesnih invalida. Ljetni kamp pruža mogućnost kvalitetnog provođenja slobodnog vremena, razvijanja samopouzdanja i neovisnosti te socijalnih kontakata osobama s invaliditetom dok članovima njihove obitelji omogućuje korištenje prava na  godišnji odmor. Ljetni kamp traje šest dana i uključuje razne terapijske, rekreativne, likovne i kulturne aktivnosti. Ljetni kamp provodi se u Omladinskom hostelu u Zadru, a Nikola je sudjelovao u vremenskom razdoblju od 13.07. 2014. do 19.07.2014.

Pročitajte Nikolin osvrt na Ljetni kamp!

Odlazak na more

Mislio sam kako ove godine neću ići na more, kad ono, na moje iznenađenje, prevario sam se. Ove godine imao sam ljetni odmor kakvom se nisam ni nadao.

Bilo mi je prekrasno! 13.07.2014. s udrugom HSUTI krenuo sam u Zadar. U Zadru nisam nikad bio pa mi je to bilo još veće veselje. Kada smo došli grad me oduševio i njegov svjež zrak, a svidjeli su mi se i ljudi koji su išli. Bili smo različite starosti pa nam je bilo zabavno družiti se jedni s drugima.

Čim smo došli u Zadar smjestili smo se u hostel, raspremili i otišli na prefinu večeru – roštilj. Zatim smo išli razgledati i upoznati okolicu hostela i plaže. Sve mi se svidjelo.

Sutradan imali smo buđenje u 07:30 sati, a zatim smo išli na doručak. Nakon doručka izvodili smo jutarnju tjelovježbu kako bi se razgibali. U 10 sati napokon smo krenuli na plažu – to mi se najviše sviđalo i to sam jedva čekao. Vježbali smo i u vodi. To mi se svidjelo. Na plaži smo bili do 12 sati jer je postalo jako vruće i morali smo se sakriti od sunca. A i bližio se ručak. Otuširali smo se i otišli na ručak. Nakon ručka, kako i priliči, bilo je vrijeme za odmor do 16 sati. Popili smo kavu, spremili se za plažu i otišli na kupanac. U hostel se vraćamo oko 18:30 sati. Tuširamo se i odlazimo na večeru. Poslije večere tekli su zanimljivi sati – druženje, zabavljanje, odlazak u grad i u disko. U 23 sata bilo je vrijeme za spavanje.

Svaki dan imao je isti raspored koji je meni odgovarao. Cijeli dan je bio ispunjen i nije mi bilo dosadno. Na moru sam nešto i naučio, a to je ukrašavati zdjelice salvetom.

Ovo korisno ljetovanje ću uvijek pamtiti zbog druženja, kupanja, odmora i uživanja. Hvala ljudima koji su me čuvali i organizirali ovakvo ljetovanje!